Het saldo van je beltegoed kun je opvragen bij je provider. Elke provider heeft zijn eigen instructies om beltegoed op te vragen. Lees de
instructies.
(Bel)tegoedcodes zijn unieke codes welke maar eenmalig uitgegeven kunnen worden. Zodra een code eenmaal verstrekt is, kan deze code niet meer opnieuw verkocht worden. Het is voor ons niet na te gaan of een code al is gebruikt of in de toekomst nog gebruikt gaat worden. Daarom worden codes niet retour genomen of ingewisseld voor een andere code.
Wij adviseren je in dit geval de code aan iemand anders door te verkopen of met iemand te ruilen.
Op Beltegoed.nl kun je maandelijks meedoen aan diverse winacties. Deze worden aangekondigd via de banner op onze website en in onze nieuwsbrief.
Tijdens onze winacties maak je gedurende de actieperiode kans op bijv. gratis tegoed met je ordernummer. Het ordernummer vind je in de bevestigingsmails, achter ‘Betreft: Bestelling XXXXXXX’. Deze dien je dus te bewaren.
Op het moment dat jij op “betalen” klikt, ga je ermee akkoord dat wij direct starten met de uitvoering van je bestelling en zie je hiermee af van je recht tot herroeping. Het is daarom helaas niet mogelijk om een reeds uitgegeven code in te wisselen bij ons voor een andere code of voor geld. Digitale codes worden niet retour genomen.
Onze digitale codes zijn allemaal uniek en kunnen om deze reden maar eenmalig uitgegeven worden. Wanneer een code aan een klant is verkocht (en door de klant is bekeken) kan deze code niet opnieuw verkocht worden. Het is voor ons onmogelijk om te controleren of de code al is gebruikt of eventueel in de toekomst nog gebruikt zal worden.
Code ruilen
Als jij je code wilt ruilen, kun je het beste contact opnemen met je provider. Deze kan jou het beste verder helpen. Mocht je er met je provider niet uitkomen, dan kun je de code nog proberen te ruilen met een bekende.