Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde Vragen Betalen
Levering
Gebruik van Code
Overig

Levering

1. Wanneer en hoe ontvang ik mijn code?

Als je een tegoedcode hebt besteld, ontvang je deze direct na betaling op het opgegeven e-mailadres (bij een iDeal betaling kan dit echter tot 30 min duren). Bij de meeste producten kun je er ook voor kiezen om de code per SMS te ontvangen.
Let op: het kan voorkomen dat de e-mail als spam in je ongewenste map terecht komt, bekijk deze dan ook.

Mocht je via de Beltegoed.nl app hebben besteld, dan vind je de code ook terug onder je transacties in de app zelf.

2. Ik heb (bel)tegoed besteld maar geen opwaardeercode ontvangen?

Je hebt prepaid beltegoed of ander tegoed gekocht maar geen opwaardeercode/ tegoedcode ontvangen? Mogelijk heb je tijdens het bestellen een verkeerd e-mailadres of gsm-nummer ingevuld. Een andere optie is dat de e-mail als spam mail is gemarkeerd en in je ongewenste map terecht gekomen.
Let op: na een iDeal betaling kan het tot 30 min duren voordat je code wordt verzonden.

Kan je de e-mail of het SMS-bericht nergens vinden, dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid om je laatste order te herzenden. Als het ook in zo'n geval niet lukt, neem dan contact met ons op middels het contactformulier. Indien je de transactie in je internetbankieren hebt staan, vermeld dan ook de transactiegegevens!

3. Wanneer en hoe ontvang ik mijn simkaart?

Bestel je een prepaid simkaarten op werkdagen vóór 16:00, dan wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Dit betekent meestal dat je de bestelling de volgende dag al in huis hebt! Door overmacht kan het gebeuren dat PostNL de bestelling later bezorgt.
Let op: PostNL bezorgt op maandag geen brieven en brievenbuspakjes. Pakketten worden wel op maandag bezorgd.
Staat je vraag er niet bij?
Heb je een andere vraag of opmerking?
Neem dan contact met ons op.